Koktajl na wzmocnienie

Dieta dietą, ale zdrówko najważniejsze. Więc na jedzenie należy patrzeć głównie pod względem jego właściwości odżywczych. Ważne, by z pożywieniem dostarczać organizmowi potrzebnych mikro i makroelementów. W większości produktów jest mnóstwo pustych kalorii, są nie tylko pozbawione witamin, a na dodatek szkodzą naszemu zdrowiu. Polecam zatem czytać etykiety i sięgać po bogate, w składniki mineralne, towary 😉

Dzisiaj przybliżę Wam nieco mojego dobrego kolegę i mam nadzieję, że i Wy się z nim zaprzyjaźnicie. Młody jęczmień, bo o nim mowa, jest bogactwem błonnika, który sprzyja odchudzaniu. Ponadto ma działanie przeciwzapalne i przeciwirusowe, co w obecnej porze roku, przy obecnej aurze jest jak najbardziej potrzebne. Podobno ma więcej witaminy C niż cytryna i beta-karotenu niż marchew, a w dodatku posiada chlorofil, który chroni nasz organizm przed wolnorodnikami. Młody jęczmień polecany jest również w walce z trądzikiem i chorobami serca. Zalet co niemiara, więc nic tylko jeść, a właściwie pić, bo dzisiaj pomysł na zielony koktajl 🙂 Wystarczy do niego dosłownie kilka składników i blender. Szybko, łatwo, a jak zdrowo.

Przygotuj:

  • 1 banan
  • 1 szkl. kefiru
  • 1 łyżeczka młodego jęczmienia
  • garść orzechów
  • opcjonalnie odrobina miodu (jak ktoś woli słodsze wersje)
  • jagody goi do dekoracji

 

Do dzieła:

 

Koktajl świetnie sprawdzi się jako popitka po treningu lub pożywne śniadanie. Ze względu na gęstą konsystencję i sycącą formę spokojnie zastąpi cały posiłek 😉 Próbujcie … wzmacniajcie się … niech moc będzie z Wami 🙂 ZDRÓWKO !!!

Dodaj komentarz